Syoknya, kalau ada duit lebih. Insentif shaklee sentiasa terbaik!

Dulu² masa mula² join Shaklee, ramai yang cerita join ahli shaklee dulu nak consume makan sendiri ja, tup2 ter buat income sekali 3-4 angka.

Beza dengan Achik Ruby, join shaklee memang sebab nak kerja dari rumah. Bukan tak pernah nak cari kerja, tapi ada kekangan untuk Achik Ruby keluar bekerja pada waktu tu. 

Sebelum ni pun Achik Ruby pernah juga buat bisnes lain. Pernah jual supplement (syarikat lain) untuk jadi cerdik ๐Ÿ˜‚ modal hampir 10 ribu, tapi cuma dapat commission sahaja. 

Bila nak upgrade sebagai leader, pihak syarikat bagitau, hanya seorang leader sahaja untuk setiap kawasan๐Ÿ˜ yang lain wajib jadi anak² leader. Maksudnya, sampai sudah commission 3% ja dapat.. Tak sukanyaaaa sistem manopoli macam ni! 

Nasib baik jumpa Shaklee lepas tu. Bermodal sekali seumur hidup cuma RM35, setiap distributor yang berdaftar layak tentukan sendiri berapa income yang kita nak. Setiap orang ada peluang yang sama nak dapat segala tawaran yang syarikat bagi. Tak kisah lah satu kawasan ke, satu kampung ke, waima sesama jiran sebelah rumah pun boleh sama² jadi leader. 

Seronok tau bila boleh pegang duit hasil titik peluh sendiri ni. 

Acctually, bila dah join Shaklee ni, kita boleh dapat semua tawaran dari shaklee. Insentif shaklee ni termasuk

✅ cash bonus

✅ car bonus

✅ Convention/ incentive trip





Cash Bonus

Ahamdulillah, thumma alhamdulillah.. Sehingga sekarang Achik Ruby masih  menerima bonus Shaklee tanpa gagal. Lewat pun tak. Lagi awal ada lerr...๐Ÿคฉ Macam bulan ni, shaklee bayar bonus awal sehari ler. Syokkkk! ๐Ÿ˜

Dan alhamdulillah juga, dengan hasil bonus Shaklee, bolehlah serba sedikit

๐Ÿ“Œ buat saving dan beli emas

๐Ÿ“Œ belanja keluarga

๐Ÿ“Œ bayar komitmen

๐Ÿ“Œ beli barang keperluan 



Car Bonus

Waaa sebut bab car bonus ni, Achik Ruby sentiasa teruja taw. Untungnya Shaklee ni, ada reward Car Bonus. Namanya je Bonus Kereta tapi company tak bagi kereta sebijik. 

Car bonus diberi dalam bentuk cash. Nilainya berubah ubah. Dan minimumnya RM 600 setiap bulan. Maksimumnya tiada had. Kebiasaan yang dapat dalam RM 1000-3000 Sebulan. 

Kita yang terima ni bebas nak guna duit tu untuk buat apa saja ikut keperluan kita. Nak beli rumah boleh, nak beli kebun pun boleh. Pendek kata, shaklee dah bagi duit tu kat kita, ikut suka kitalah nak buat apa pun๐Ÿ˜ Best ke best? 

Duit extra ni tak termasuk dalam bonus bulanan ye. Fuhh kalaulah dapat car bonus ni, bestnya boleh siapkan rumah idaman kami tapi Shaklee yang bayarkan bulan2. Kan best tu tak payah tolak duit gaji. Kan? Kan? Kan?

Dalam team Achik Ruby, dah ada testimoni depan mata tau. 


K she ni downline Achik Ruby yang hebat. Upline belum dapat car bonus tapi dia dah caras dulu. Ni salah satu lagi bukti, keadilan dalam shaklee. Siapa yang bersungguh, dia yang dapat. Tak kira siapa senior, siapa junior. Usahalah untuk menikmati segala insentif yang dijanjikan! 

Tahniah sangat k she. Kalau effektif, shaklee byr ya setiap bulan!!! Berbaloii 

Rumah pertama kami 2019


Trowback umah pertama kami. Kecil ja tapi syukur dah ada rumah sendiri. Masa mula² nak buat rumah ni, bonus shaklee pun banyak menyumbang juga untuk bayar deposit. Rumah ni disewakan alhamdulillah dah holeh kutip hasil setiap bulan. 

En. Somi kata, Achik Ruby kene buat Shaklee ni betul betul. Biar capai #carbonus. Nanti boleh la nak renovate rumah ni biar jadi rumah impian kami ๐Ÿคฉ 

Alhamdulillah

Doakan Achik Ruby ye dapat capai Car Bonus Shaklee ๐Ÿ˜„

Incentive trip

UMRAH PERCUMA  DITAJA SHAKLEE ✈️

MELANCONG PERCUMA DITAJA SHAKLEE✈️

Tiap-tiap tahun, trip PERCUMA ni ditawarkan kepada leaders Shaklee yang layak dengan kiraan mata pada jumlah tertentu sepanjang setahun berbisnes. Kiranya macam reward setelah berpenat lelah berbisnes pada cycle yang lalu. Bulan ni (April 2023) merupakan bulan pertama untuk cycle baru 2023/2024. Kiraan mata akan bermula semula start bulan ni.  

Shaklee hadiahkan trip Shaklee ni bukan saja tiket free, tapi semua free dan dapat lagi barang-barang keperluan. Semua ni buat hati ber dag dig dug bila master upline dok tayang depan mata๐Ÿ˜

Ternganga tengok hadiah kelengkapan umrah dari SHAKLEE 

Banyak, cantik & eksklusif !





Achik Ruby belum ada rezeki untuk capai tahap ni. Tapi tetap berani berimpian semoga suatu hari nanti, Achik Ruby boleh belanja suami ke umrah tajaan sepenuhnya dari shaklee ni dan boleh membawa seluruh keluarga melancong tanpa bayaran sesen pun.

Satu benda lagi yang best tentang trip Shaklee, bukan kita sahaja yang layak. Tiket ini juga melayakkan kita membawa bersama 

❤Suami / Isteri 

❤Anak-anak

❤Ayah

❤Mak

❤Ayah Mertua

❤Mak Mertua

❤Adik beradik kandung (untuk leaders yang belum berkahwin)


Shaklee adalah bisnes keluarga. Manfaat bisnes adalah untuk seisi keluarga, bukan untuk kita seorang atau kita dengan suami sahaja. 

Best kan? 

Untuk anda yang memiliki impian seperti Achik Ruby, Shaklee ada peluangnya. Ianya percuma tapi perlu dibayar dengan usaha dan keringat. Anda yang telah menjadi ahli Shaklee, usahalah untuk mendapatkannya. 

Yang belum menjadi ahli Shaklee, jom join team Achik Ruby untuk sama sama kejar peluang ini. 


Incentive tambahan

Plan shaklee ni sentiasa terbaik! Baru² ni kan, Achik Ruby diberi offer untuk rebut peluang dapat duit tambahan. Duit ni bukan duit bonus yang kita dapat hasil order shaklee taw. Tapi shaklee bayar khas untuk semua distributornya yang berkualiti. Semua orang layak join, bukannya leader atasan sahaja. Kiranya, peluang sama adil la.. waima untuk ahli yang baru berdaftar juga boleh. 

Bayangkan, duit hasil titik peluh kita sendiri sahaja boleh capai 5k sebulan. Tapi, bulan ni, kalaulah terpilih, shaklee tambah lagi rn600 sebagai menghargai usaha kita untuk terus terbang lebih tinggi. Eh, macam bonus raya pulak kan? Hihi

Belanja sekeping ๐Ÿ˜ Rumah pertama dah ada,Rumah impian masih dalam proses. 


Acctually, Achik Ruby sekarang sedang bina rumah baru. Rumah kedua kami insyaallah lagi 2 bulan boleh masuk. Kalau ada rezeki dapat duit tambahan dari shaklee tu nanti, boleh la guna untuk lengkapkan deko deko impian. Tak pun, lengkapkan keperluan rumah nanti. Tapi, kalau ada duit lebih, dapat cantikkan halaman rumah pun boleh ni.  Bestnyaaaa!๐Ÿ˜

๐Ÿ’ฐBestnyaaa kalau ada duit lebih. Nak masuk rumah baru nanti, boleh la tampung beli katil anak². Dah lama diorang mengidam nak tidur atas katil, mesti eksaited lebih aih.. Ustaz kata, nak gembirakan anak², jangan tunggu diorang dewasa. Penerimaan mereka masa tu dah lain. Masa kecik ni, kita beli kfc pun diorang melompat tepuk tangan. Bahagianya ummi abi bila tengok anak² bahagia. Kan? 

Kawan² sahabat blog, uishhh takkan nak tengok saja tawaran ni? Jom la sama sama kita realisasikan impian bersama Shaklee. 

Meh Achik Ruby tolong daftarkan jika berminat. Boleh jadi bisnes partner Achik Ruby. ๐Ÿคฉ

Boleh call/wassap kat sini

✅ www.wassap.my/60139474633

✅ Fb: Rabiatun Adawiyah


Bestkan! Jom Shaklee ๐ŸŒฟ๐ŸŒฟ


#NextlevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Anak: Benih yang perlu kita bajai, amanah yang perlu kita jagai.

Shaklee: Saya jual, saya makan dan saya rasai sendiri keberkesanannya..

Pengedar Shaklee Bachok (trusted agent)